top of page

רילוקיישן - האם הדשא של השכן אכן ירוק יותר?


שלום אני נוסעת | אני לא רוצה שתלוו אותי הלאה | לא שיש לי אשליות בקשר ללונדון |

לונדון לא מחכה לי |גם שם אהיה לבד| אבל...

בלונדון יש יותר סרטים | בלונדון יש מוסיקה טובה | בלונדון טלוויזיה מצוינת | בלונדון אנשים יותר אדיבים...

ישראלים רבים בשלב זה או אחר של חייהם, מוצאים את עצמם מהרהרים באותו אבל... משירה של חווה אלברשטיין. גם אלו מאתנו שלא נולדו עדיין ב1989, כשהשיר כיכב במצעד הפזמונים של רשת ג', וגם רבים מאתנו שלא מכירים את השיר כלל.

אנחנו חיים בעידן של רילוקיישן! צמיחתו המואצת של ענף ההייטק בישראל בכמה העשורים האחרונים, פתחה הזדמנויות רבות עבור ישראלים לחיות את החלום. להגר בקלות יחסית, כמהגרי עבודה שהכנסתם מובטחת מהיום הראשון במדינה הזרה, ולגלות איך הצד השני חי. אתם יודעים, אותן דמויות שצפינו בהן כל חיינו מבעד למרקע הטלוויזיה, שחיות להן בנינוחות אמריקאית כשברקע נופים מדהימים, מכוניות פאר, בריכות שחיה וחוויות שרובנו יכולים רק לחלום עליהן.

אך כפי שאומר הפתגם הידוע:


האם הדשא של השכן אכן ירוק יותר?

ובכן, לעיתים קרובות כן. במיוחד אם השכן מתגורר במדינה ברוכת משקעים שיורדים בה גשמים 12 מתוך 12 חודשים בכל שנה. אבל... וכאן מדובר באבל מסוג שונה מזה של חווה אלברשטיין – מה שאותם מהגרי עבודה חדשים התרגלו לקבל כמובן מאליו ובחינם בישראל, מסובך הרבה יותר בחו"ל ובפרט בארה"ב.

המצב נעשה מורכב עוד יותר כאשר מדובר במשפחה עם ילדים קטנים.


אז מה מסובך? מערכת הבריאות כמובן!

בארץ ההתנהלות פשוטה למדי, כן זה נכון אנחנו אוהבים להתלונן על מחדלי מערכת הבריאות הישראלית, אבל טיפולים רפואיים בישראל ביחס למדינות כמו ארה"ב, זמינים לכל דורש ובעלות נמוכה יחסית.

הילדון קם בבוקר עם חום? אין בעיה תקפצו לקופת החולים שנמצאת במרחק הליכה מהבית ובחינם (חוץ ממס הבריאות הבלתי נראה בתלוש השכר שלנו).

מקרה חרום רפואי? אין בעיה תקפצו למוקד החירום או חדר המיון, וקופת החולים תדאג לממן את הביקור במידה ומוצדק.

אך אם נחזור לאותן סדרות טלוויזיה, מה ששכחו לספר לנו שם זה שביטוח רפואי בארה"ב הוא יקר, אפילו יקר מאוד. ואם איתרע מזלכם ואתם מוצאים את עצמכם ללא ביטוח רפואי עם ילדים קטנים וחולים בבית, בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות, אתם מגלים שאפשרויותיכם מאוד מוגבלות ולעיתים אף מסכנות חיים.


אז מה בכל זאת ניתן לעשות כדי לישון טוב בלילה, ולחיות את חוויית הרילוקיישן כפי שתמיד חלמנו?

בשביל זה אנחנו כאן – באמצעות הביטוח הרפואי הבינלאומי שלנו, תוכלו לצרוך שירותי בריאות בחו"ל, באותה קלות שבה אתם קופצים למרפאת קופת החולים הקרובה למקום מגוריכם. לפרטים נוספים, התקשרו עוד היום וקבלו הצעה לביטוח שמותאם במיוחד עבורכם, ונוצר כדי להפוך את השהייה בחו"ל לחוויה בלתי נשכחת, בדיוק כפי שתמיד חלמתם.


Hand Drawing
bottom of page